Office Manager – Deltid

 

Denmark – Islands Brygge

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst, hvor der er masser af plads til at gøre tingene på din måde?

Vi stræber efter at være den førende software leverandør indenfor mobile løsninger til medarbejdere, partnere og kunder, og er derfor altid på udkig efter talentfulde kollegaer. Vi søger i øjeblikket en ny Office Manager på deltid (20 timer) til vores team på Islands Brygge.

 

Som vores nye Office Manager, vil dine primære opgaver være:

  • Generel kontorvedligeholdelse og sikring af, at interne aktiviteter kører som de skal
  • Ansvar for at sende fakturaer til vores kunder samt betale fakturaer
  • Rekruttering (i samarbejde med vores CEO og COO), samt onboarding og offboarding af medarbejdere, lønforberedelse, ferie etc..
  • Medarbejderarrangementer
  • Generelle ad hoc-opgaver 

 

Vi søger følgende kvalifikationer hos dig:

  • Du har en videregående uddannelse og mindst 2 års erhvervserfaring i en lignende rolle
  • Du har en udadvendt og imødekommende personlighed
  • Du har robustheden til at håndtere mange forskellige opgaver på én gang
  • Du kan kommunikere med virksomhedens interessenter på alle niveauer
  • Du er flydende både i dansk og engelsk (tale og skrive)

Det går hurtigt i BridgeIT, og der er mange muligheder for både faglig men også personlig udvikling. Vi trives med ”frihed under ansvar”, hvorfor et hvert engagement vil blive værdsat og du vil få støtte hele vejen til at gennemføre gode ideer.

 

Vi tilbyder dig:

Et spændende job i en international virksomhed i vækst. Hos BridgeIT fremmer vi selvstændighed, frihed og ansvar, med mulighed for løbende personlig og faglig udvikling. Du vil blive en del af vores succesfulde og dygtige team, som har leveret mere end 200 mobile applikationer på alle platforme, til førende virksomheder.

Kontakt os

Vil du søge stillingen eller har uddybende spørgsmål så kontakt os: jobs@bridgeit.dk

Do you have any questions?

CONTACT US